tråk

Har typ sjukt tråkigt. Skulle vart med boyfriend och festat men han tycker jag hänger efter honom för mkt (det värsta någon kan säga till en eller hur) så jag ville inte följa med. Hade inget planerat bara för det så nu sitter jag här själv, igen. Han kommer skitsent och vi går och lägger oss och sen sticker han igen när han vaknar för att va med sina kompisar Fan alla går före mig nu känns det som men det kommer verkligen bli helt annorlunda sen när jag fyllt 18. Då ska jag gå ut!!! Ska till stockholm och festa med bästis och gå ut med tjejerna på jobbet och sen med min kusin. Kommer bli ballt och minst 3 helger i rad! 12 dagar kvar bara det närmar sig hihih:D Ska ringa boyfriend nu är säker på att han inte kommer svara.. Oj det gjorde han fuck höhöhö ska gå och möta honom nu ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0