MAJ MAJ MAJ

Valborg förresten var inte alls lyckat för min del. Ganska trevligt till en början dock men sen när vi förflyttade oss till den riktiga festen FYFAN. Var tvungen att gå typ 70 mil i kjol och linne och det var typ minus ute kändes det som. Sen när vi väl kom dit var jag skitsur och då sitter det äckliga jävla bonn killar där som tror dom är skitsnygga och försöker ragga på en. Jag stod fan inte ut låste in mig på toan lite då och då haha. Men 1 maj nu i alla fall och det betyder att jag ska ner ca 1.5 kg på två veckor vilket jag kommer klara lätt! Är redan ganska nöjd över min kropp men lite till ska bort så att jag har lite till godo när jag är utomlands eftersom man äter sjukt mkt då. Maj är också den månad jag fyller år :):):):) HIHIHHHII jag längtar!!!!!!!! Nu ska jag sola lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0