love handles

Jag har hemska love handles :( När jag väger 50 kg är jag relativt nöjd med min kropp (förutom att låren kunde varit något mindre) men det minsta lilla jag går upp efter det och allt hamnar på höfterna!!!!! Jag blir galen. Kan man på något sätt omplacera sitt fett? Annars måste jag väga 50 eller mindre för resten av mitt liv för det är fan inte nådigt. Kan inte ha en endaste kjol, inga byxor ingenting!
Aja

Maten dag 1:
Knäckebröd med pålägg (100)
Potatismos (300)
Apelsin (140)
Potatisklyfta och kött (50)

Totalt: 590


Kommentarer
Postat av: Alexis

Usch jag skulle vilja fettsuga mina love handles... Och armar, resten kan jag stå ut med.

2009-05-05 @ 16:43:09
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Ne

Åhh, vi hatar lovehandels! Fyyyyyy! Det är mitt största problemområde, det och mina feta lår! Vill bara skära bort det! Skära bort allt äckligt överflödigt fett!



Fortsätt vara duktig sweetie <3

2009-05-05 @ 17:37:25
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0