lala

Det går fortf hyfsat med maten för jag hetsäter i alla fall inte och det är det viktigaste! Men har inte ens hunnit tänka på att jag faktiskt ätit bra för det är så mkt annat som tar av min tid. 2 dagar kvar till min födelsedag och 3 dagar kvar till utomlands, SJUKT!!! Jag har längtat i över ett halvår och räknat ner dagarna dag efter dag och så är man där snart så sjukt jävla roligt ska vi ha :D Plus att jag är nöjd över att jag lyckats gå ner i vikt, inte riktigt lika mkt som jag skulle velat men nästan på i alla fall så cred till mig :)

DÅ: Vikt 54 kg, bmi 18.5
NU: Vikt 50.5 kg, bmi 17.3



Idag ska jag hem och packa + tvätta till resan. Sen måste jag ner till stan någon dag nu för måste köpa lite stuffs
En hög vit kjol/ljus mönstrig
Spetslinne/body
Nagellacks borttagning
Solkräm
Hårfärg
Hotpants
Vattenfast mascara
och listan fylls på i takt med att jag kommer på fler grejer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0