HEEJ!

Saknat bloggen skitmkt men har haft full rulle. I fredags skötte jag mig perfekt med maten som jag också uppdaterat i matdagboken, men igår spårade det ur. Jobbade hela dagen och det blev minst 2000 kcal där + frukost och fyllekäk och MASSA öl, NOT GOOD :( Men hade en riktigt rolig kväll igår + att det här var den absolut sista helgen som minderårig!!!! :D Jag är så jävla glad INGA FLER HELGER DÄR ALLA GÅR UT FÖRUTOM JAG! :D:D:D:D Kommer bli den bästa sommaren någonsin det känner jag på mig det kommer bli så mkt fest!! 4 dagar kvar till min födelsedag och 5 dagar kvar till resan, kan inte bli bättre knappt :)

En annan anledning till mitt fruktansvärt bra humör är att fastän dom 10000 kalorierna igår så har jag gått ner i vikt! 50.5 kg väger jag nu tydligen :D Det är inte sen förra sommaren jag vägt såhär lite och jag blir mer och mer nöjd med det jag ser i spegeln. Ska äta så lite jag kan nu dom sista 5 dagarna till utomlands (förutom att det kommer bli ganska mkt på min födelsedag säkert) och sen kommer jag vara nöjd :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0