GLAD!

WTF en kille jag vart SKITKÄR i och KK med och alltså det går inte beskriva vad denna kille har rört om mitt liv sjukt många gånger. Iaf, för ett år sedan hade han tjej, jag kille och vi hade sex. Sjukaste och underbaraste natten jag någonsin varit med om men vi hördes aldrig efter det. Nu skrev han grattis till mig, helt fucking cppppppppet. Sen pratade vi lite på msn också vilket kändes jävligt cp det också. Aja jag är helt skakig för jag är 18 FUCKING ÅR NU!!!! Min pojkvän är skitkär i mig, har massa underbara kompisar och INGENTING kan göra mig på dåligt humör just nu! Fan vad glad jag är! Ska sova snart.... sen vaknar man upp till en underbar dag :) Höhö sammanhängande inlägg NOT men skit samma för jag är så GLAAAAAAAAAAAAAAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0