fuck :(

Jävla skit jag hetsade fast jag inte ens var sugen. Jag var verkligen inte det jag mådde bara dåligt och ville må lite bättre och ofta brukar godis göra att jag mår bra. Men det kändes bara värre och var inte ens gott. Jag HATAR snickers och ändå åt jag, jag HATAR den glassen vi har här hemma och ändå åt jag :( Minst 1000 kcal proppade jag i mig på 10 min typ. Kommer ha gått upp så jävla mkt men jag har lärt mig en läxa nu, ALDRIG hets det är bara skit. Stod på trampmaskinen 30 min nu så lite bättre känns det men inte alls bra. BLÄ!



Kommentarer
Postat av: Alexis

Usch hets är hemskt, jag har haft en jättedålig period med hets nu men jag försöker äta mer vanlig mat och det har funkat. Känns som jag äter ihjäl mig men jag har kontroll iaf, sen får jag börja trappa ner. Hets är ju ofta kroppens sätt att få i sig mat eftersom man ätit för lite.

2009-05-06 @ 16:33:38
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0