dagen börjar sämst

Fan vad mkt skit det blev igår, massa korv och chips och framför allt CIDER som typ är det äckligaste man kan dricka för man verkligen känner hur onyttigt det är. Hade förstås gått upp från igår och äckliga jag äter yoggi till frukost som är ok, en passionfrukt och sen GLASS!! Vafan. Nu har jag redan ätit för 500 kcal och boyfriend ville ner till stan och ta en glass sen men jag antar att jag kan komma undan med en cola light, men sen ska vi äta tacos ikväll som jag måste äta. Hur kan man göra det nyttigt? Ta mycket sallad, lite köttfärs och typ bara lite sås, och bara EN såklart. Aja då kan jag kanske hålla mig under 800 kcal idag i alla fall så bra :) Sen kom jag ju på en till sak, glass är INTE gott det smakar konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0