dag 5

Idag är jag egentligen ledig men hade körlektion imorse tidigt som SATAN sen ska jag till skolan o prata med en lärare och sen ska jag jobba. Så var det med den ledigheten men men. Snart åker vi det är mindre än en vecka kvar nu :) Plus att jag fyller år snart YEEESS :D När jag startade bloggen var det nästan 100 dagar kvar till studenten också och nu är det typ 30 :D Åt ju inget mer sen igår kväll så jag hade faktiskt gått ner lite till idag, 51.1 väger jag just nu! Det betyder att om jag sköter mig idag väger jag under 51 imorn troligtvis :):):):) JAG FÅR INTE SPÅRA UT PÅ JOBBET!!!!! Nej jag ska inte göra det finns inget alternativ. Ska ta en sallad och en kaffe sen är det bra!

Maten dag 5
Macka med pålägg (200)
En halv baguette (200)
Ett chips, en mer, en halv apelsin (100)

Totalt 500



Hon är så grymt snygg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

11 maj, på måndag :P Du då?

2009-05-08 @ 21:54:32
URL: http://unpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0