åt helvete

to laugh between the tears when everything gone down
to these last and critical goodbyes
and when the timers set a million eyes will stare
at the flames of an everlasting fire

something you will never touch
and you will always deny
looking for a name to fill the lies
a last resort for every hole that out love will never fill
something i can never trust
and i will never see why
looking for a lie to suit the name
i owe this piece of heart to them and the will to make a choice


Man kan ge upp eller kämpa ännu hårdare. Att ge upp känns sjukt mycket lättare men vad blir det av mig då?
Maten går bra det handlar om det mesta annat... HELVETE jag känner inte igen mig själv men det är ju fan att all äcklig skit ska hända på en gång. Behöver cigg och jag behöver prata med den mest fantastiska kille jag någonsin träffat, men då vet jag vad som händer och då kommer jag sabba ytterligare en sak. Du har en pojkvän REMEMBER?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0