ångest!!!!!!!

HEMMA igen från en underbar resa! Tyvärr förstör skolan det mesta och jag är så jävla ledsen just nu men hinner inte ens vara det för jag har så sjukt mycket saker att göra!!!! Jag har inget annat val än att bestämma mig för att den här veckan kör jag gärnet och fixar alla prov och inlämningar jag har efter mig och sen får det bära eller brista. 2 Inlämningar per dag från och med nu och jag kommer klara det, bara EN vecka kvar nu du orkar det här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen blir det en underbar sommar med massor av utgångar och fina kläder och resor och foton :)



SÅ TAGGAD PÅ ATT BARA FÅ UNDAN ALLT NU OCH SLIPPA DEN HÄR JÄVLA ÅNGESTEN!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0