1 dag kvar

IMORGON ÄR JAG 18 ÅR!!!! Jag kan fan knappt fatta det, eller ah jag kan inte fatta det. Bryr mig inte ett skit om presenter och så haha det är just åldern! Fan det första jag gör är att köpa mitt första lagliga ciggpaket MMM! Aldrig mer gå hem när andra går ut, kan ta körkort, ingen fucking äcklig rektor ringer hem till mina föräldrar utan säger till MIG. Jag kan fan köpa 2.25 or nu!!! Hahaha men åh så skönt! Nu ska jag packa lite för åker ju utomlands i övermon också, najs najs najs najs! Kommer dock bli ett helvete när jag kommit hem därifrån eftersom jag måste hinna ikapp med allt i skolan som jag skitit i nu i flera veckor. Men åt HELVETE med det för det tar vi då!



FAN SÅ SNYGGA BEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0