torsdag

Väger just nu 52.0 kg. Fan vad bra ändå för jag har verkligen ätit som en gris flera dagar nu. Alltså jag menar det verkligen, 10 kakor minst på 200 kcal st, en stor baguett och en marabou chokladkaka (200 g) var det jag åt igår t ex. Plus vanlig cola o sånt. Tacka gud för min ämnesomsättning när jag inte går upp mer efter flera dagar av sån äckelmat, om man ens kan kalla det mat. I alla fall fick Du är vad du äter som jag kollade igår mig att bli riktigt peppad på några dagars lyckat ätande. Torsdag-söndag blir det 500 kcal / dag och förhoppningsvis kommer jag under 50.9 som var det minsta jag hamnade på förra gången efter mini dieten. Känner att jag har massor med nya krafter nu.

Idag ska jag
Träffa L
Sola
Förbereda opponering
Äta max 500 kcal
Kanske om L vill följa  med dra ner till stan o köpa skor och klänning


Hon här är verkligen sjukt fin!


Kommentarer
Postat av: selena

åh ja hon är verkligen jätte fin!

2009-03-26 @ 18:55:57
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0