ruta ett

Tillbaka på ruta ett.

STARTVIKT 53.2 kg
(söndag kväll)
Dag 1 52.8 kg (-0.4)
Dag 2 51.5 kg (-1.3)
Dag 3 51.7 kg (+0.2)
Dag 4 51.4 kg (-0.3)
Dag 5 50.9 kg (-0.5)
Dag 6
Dag 7

Jag var hur peppad som helst och det var inte ens svårt, sen vafan gjorde jag? Fattar verkligen inte vad som hände :( Och nu får jag nästan börja om från början igen. Men den här veckan ska jag fan ta mig inte gå ner mig så jävligt. Ska väl kunna palla EN VECKA i alla fall annars kan jag ju skita i hela sommaren och mitt övriga liv också för den delen. Max 500 kcal / dag nu i 7 dagar och så väntar vi spänt på resultatet om en vecka :) Nu har jag en ordentlig våg också som inte bara visar halva och hela kilon utan hektona också woho! Mitt mål är i genomsnitt -0.3 hg / dag, borde väl vara möjligt? Och då går jag ner 2.1 kg, dvs 51,1 kg på söndag here i come!!



GE MIG DOM BENEN!!

Bara jag själv som kan fixa det så snacka inte bara utan se till att det händer då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0