misslyckad

Jag är verkligen så jävla tjock men pallar inte göra något åt det. Ligger efter med allt i skolan men pallar inte göra något åt det heller, jobbar istället för att vara där men har inga pengar lik förbannat för dom försvinner på skit grejer. Fan JAG VILL INTE HA DET SÅHÄR. Misslyckade jävla människa gör något åt dig själv :(

Denna veckan
Mån: Jobb, sola, skriva loggbok
Tis: Jobb, sola, nk komplettering, lämna in loggbok, polisanmäla fittan som lurade mig, max 500 kcal
Ons: Jobb, sola, max 500 kcal
Tors: Skola, förbereda opponering, max 500 kcal
Fre: Opponering, handledarmöte, sola, max 800 kcal
Lör: LEDIGT! max 1000 kcal
Sön: Jobb, sola, max 800 kcal

Ännu en skitvecka.



51 dagar kvar till min födelsedag
78 dagar kvar till studenten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0