LALA

GAH längtar till the hills börjar igen verkar ju bli en sjukt bra säsong :D Åh älska serier det gör livet lite roligare just nu höhö. Tänkte beställa lite stuffs också så jag blir ännu lite gladare, skor o sånt :) Fuck för övrigt suger livet ganska hårt alltså. Blir bara fetare och fetare och har mer och mer att göra. Känns som om denna äckliga skola aldrig kommer att försvinna ur mitt liv. Tänk när man vaknar upp dagen efter studenten......... fastän fet baksmälla kommer jag vara så JÄVLA LYCKLIG!!!!!!!!!!!



Kollar på Du är vad du äter nu älskar det verkligen. Anna skipper is the shit :)

49 DAGAR KVAR TILL MIN FÖDELSEDAG!!!


Kommentarer
Postat av: pussel

Hej!

Var har du hittat dom snygga skorna till vänster?? =)

2009-03-27 @ 12:52:56
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: pussel

Haha, till höger menar jag ;-). Vadå virrig =P. Dom med hög klack alltså..

2009-03-27 @ 12:53:45
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0