todays

Imorn ska jag köpa en liten träningsmaskin :) Gud jag har saknat det så och snart kan jag träna träna träna så mycket jag vill här i mitt eget rum. Sjukt bra om man har misslyckats med maten en dag och kompensera med träning istället för att tycka synd om sig själv och äta ännu mer. Har sovit bort dagen idag så har lite ångest över det, får inte göra det imorn har så mycket saker att göra. Sjukt är det somnade vid 2 och vaknade vid 7, lika länge som jag sover under natten. Aja en dag mindre kvar till studenten spelar egentligen ingen roll hur dagarna fram till dess ser ut bara dom går. 85.

Mat idag:
En knäckemacka med salami (100)
En halv vårrulle + sallad (100)
Yoggi (120)
Apelsin (70)

390 kcal



Willa holland så jävla VACKER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0