TJOCKIS

Kände mig så jävla ful idag, eller jag VAR ful. Äckligt hår, blek och allmänt skabbig USCH. Det ska ju inte vara så ska ju se fräsh ut!! Men jag skyller på skolan lite den gör verkligen så man inte pallar :( Bara för att jag kände mig så jävla ful och dålig så gjorde jag det ännu värre genom att börja hetsäta FYFAN. Jag har idag ätit: en liten macka till frukost, sallad till lunch och en chokladboll på allt som allt 400 kcal (till nu gick det bra) SEN en stor jävla fet baguette på minst 500 kcal, 2-3 kakor på 200 st och 1,5 hg godis på 1000. Alltså typ 2500. FAAAAAN :(:(:(:(:( Vad ska jag göra nu?? Önskar att jag hade en träningsmaskin men jag har ju inte det :(:(:(:(:( FAN JAG SKA KÖPA EN! Åh jag är så jävla äcklig nu går jag säkert upp allt igen FUCK. Det var inte ens gott och jag var knappt sugen......var bara på så dåligt humör :,(

Imorn: lite yoggi till frukost, en apelsin på kvällen
Lördag: lite yoggi, lite sallad på jobbet, en apelsin på kvällen
Söndag: BORTBJUDEN! Fika fika fika fika :( Ska FÖRSÖKA ta så lite som möjligt och inte äta något annat under dagen, förutom lite frukost kanske för annars suger väl kroppen upp allt sött på noll sek



FAN måste ha ett hopprep nu eller bara nånting !!!!!!! JÄLA TJOCKIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0