tisdag

Idag har det gått bra bra bra! Min boyfriend började tjata om att jag var för smal, att det ser läskigt ut (nej?) och att jag måste gå upp i vikt. Jag svarade bara att jag har vägt mindre och att jag inte är så liten som han tror, för det är jag fanimej inte fastän min mage är liten i profil när jag inte ätit, men såklart att den är det liksom :P I alla fall så vägde jag mig och väger nu häpnadsväckande 51.5 kg (!!!!) Im so glad för det var sjukt längesen jag såg dom siffrorna. Iofs måste jag ha lite till godo för på lördag ska jag med min boyfriends stora släkt och äta på restaurang hela dagen, great. Men det ska bli så mysigt så jag har bestämt att jag får äta fasen jag vill då.  

84 dagar kvar.



Btw köpte en träningsmaskin idag !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0