sådär

Vägde mig nyss, 51.2. Det är ju bra egentligen med blev liiite besviken för ville vara under 51 redan. Men aja jag får hoppas att jag är det imorn istället! En jävligt dålig grej är att mamma ska laga middag ikväll och jag MÅSTE äta. Potatismos och fisk tydligen, det är gott men inte världens bästa precis. Plus att mamma alltid kollar in min tallrik SOM FAN för att se hur mycket jag lagt på för hon tycker jag äter för lite. + jag ville ju ha lite godisbitar ikväll eller något annat gott eftersom jag varit så duktig i övrigt idag men nu kan jag ju glömma det :(


Kommentarer
Postat av: moi

Svar: killar är olikt byggda precis som vi tjejer. och om en kille inte äter överdrivet mycket eller tränar sjukt mycket så är dom flesta faktiskt slanka. dom flesta killar jag känner är smalare än många tjejer

2009-03-29 @ 13:08:13
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0