längtar så jävla mycket

86 dagar
2064 timmar
123840 minuter
7430400 sekunder
TILL JAG TAR STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

INGEN i hela världen förstår hur mycket jag längtar. KOMMER BLI DEN LYCKLIGASTE DAGEN I MITT LIV

Det värsta som kan hända är att jag får dåliga betyg och att jag har så jävla tråkigt i ett par månader till. MEN SEN ÄR DET JU ALDRIG MER SKOLA!!! Jag kan fan klara det här nu det är inte långt kvar. När man har gått i skolan så länge och det bara är 3 månader kvar till ALLT är över kan man fan stå ut. Det tänker jag göra och sen efter studenten ska jag ordna upp mitt liv och bara leva........................................................

HEJA MIG




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0