glad

Jag är glad att jag klarade dagen så galant och jag är glad för mina skor jag köpte idag och min klänning jag köpte idag. Är glad för att jag i alla fall börjat på skiten jag ska presentera imorn och glad för att det snart är helg. Är glad för att det är löning imorn och att jag ska beställa fina grejer då. Är glad för att jag troligtvis får hem grejer från nelly imorn som jag beställt innan och däribland en bikini som kommer göra mig ännu mer pepp på att gå ner i vikt. Ska väga 48 i sommar SKA SKA SKA! Om jag fått bikinin imorn kommer bilder på mig i den :)

Min boyfriend är segaste nånsin när han meckar med sin bil.



Sånna här ska jag ha i sommar :) LETT!


Kommentarer
Postat av: pussel

Åh VILL SE BILDER!! <3 hehe ;-)

Hmm, läste att du var 171 cm lång..? Då måste du ju vara ASsmal redan! Jag är 174 cm.. Det skulle vara en dröm för mig att få väga 55 kg...

Bor du med din pojkvän?

2009-03-27 @ 12:57:31
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: givemeperfection

wayfarers är så sjukt snygga, har massor i olika färger bla i svart då oxå:D

2009-03-28 @ 09:27:16
URL: http://givemeperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0