bättre

Känns bättre idag faktiskt! Förutom att jag känner mig tjock som fan och nelly.se är så jäla opålitligt. Bara bikinibyxorna kom idag och överdelen står det att den inte finns i lager. Detta har hänt en gång innan, beställde de höga gladiator skorna (ni vet säkert) och betalade och allting sen en vecka senare kom ett mail med att jag skulle få tillbaka mina pengar för dom fanns visst inte. Hade varit så glad för att jag fått tag på ett par!! Sen ba nehe :( O nu då om inte överdelen kommer tror dom jag vill ha underdelen då eller? Jäla skit om den inte kommer imorn eller något var så glad över den med :( Sen hade inget av det andra jag beställt kommit heller, bajs :(

Hetsåt hela helgen btw :( Skulle varit nere på 50 nånting nu lätt om det inte vore för det. Just nu väger jag 51.7 igen. Lika mycket som jag gjorde förra sommaren ungefär, pendlade mellan 50-52 typ. MÅSTE anstränga mig nu verkligen kan inte vara bättre förutsättningar än såhär. Åker utomlands med kompisar om 6 veckor och jag måste ha gått ner 4 kg till dess eller åtminstone väga något på 48 efter att jag käkat oså. KÄMPA NU för det är nu eller aldrig.

Alltså var jag såhär tjock förra sommaren? Har ju samma vikt men när jag kollade på utomlandsfilmen (jag o boyfriend var utomlands och filmade) ser jag jävligt smal ut. Alla tycker väl säkert inte det men jag tycker faktiskt det, men nu NEJ, mycket tjockare :S Större armar och framför allt större lår och pluffsigare mage.


Maten idag:
Stor portion gröt med mjölk, 1 glas apelsinjuice (400 kcal)
Lunch i skolan (250 kcal)

Sen tar jag väl en sallad på jobbet senare

USCH mycket kalorier men jag vet att jag överdriver, hellre att räkna för mycket än för lite i alla fall

Allt under 800 kcal är OK idag

Kan träna lite med sen :)



Sötaste morgonrocken ever, SKA HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0