blandade känslor

Jag vet inte vad det är med mig men jag har blivit så fruktansvärt oansvarig. Nu har jag i alla fall lämnat in den sista inlämningen för alltid och det känns jävligt bra men mina betyg kommer sluta skit!!! Men jag har verkligen inte pallat något detta året och det är nu mitt liv börjar! Ska snart ta en dusch och sen ska jag till stan med en vän och njuta av livet :) Fastän jag hostar men men... Det finns en boyfriend, det finns ett ex och det finns en av dom finaste jag träffat, vad ska jag göra :(

Min vikt är så jävla nice för jag väger fortf 51.5 kg och jag har ätit VAD JAG VILL nu i 2 veckor. Mc donalds mat varje dag och läsk osv osv osv, helt sjukt älska min ämnesomsättning är lycklig fan så jävla bra. Känner mig skittjock men det kan jag inte vara för isf skulle jag inte vägt så lite fortf WIHOO :D Nu blir det till och tänka lite på vad jag stoppar i mig så jag kan väga under 51 till studenten i alla fall.

PÖSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0