lista

Första listan någonsin men jag har så jävla tråkigt just nu.

Ditt namn? - Hemligt
Födelseår? - 1991
Hur Lång är du? - 171 cm
Piercingar? - Massor i öronen, naveln, hade i bröstvårtan men tog ur den för kom på att det nog inte var min grej
Tatueringar? - Ja en på sidan på revbenen typ
Spelar du något instrument? - Nej kass på allt sånt
Dina första tankar när du vaknar? - Fuck måste jag upp nu alltså
Vart befinner du dig just nu? - I min säng
Biter du på naglarna? - Nej aldrig gjort!
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?- Rosa
Har du några husdjur? - Nope
Vem är snyggast? - Megan fox är sjukt snygg
Vem vet mest om dig? - Min boyfriend
Vad vill du ha just nu? - Just nu något att göra
Ditt mål i livet? - Vill må bra och vara nöjd med mig själv
Rädd för? - Att bli lämnad, bli tjock
McDonalds eller Burgerking? - Burgerking
Sjunger du? - Nej så kass är jag!
Vad har du för skostorlek? - 38
Vill du gifta dig? - Nja det vet jag inte, alla skiljer sig ändå ju och förstår inte riktigt poängen, kanske ändrar mig dock
Kommer du överens med dina föräldrar? - Med pappa ja, med mamma kunde vart bättre
Din hårfärg? - Brunett
Skor du hade på dig idag? - Mina söndriga svarta tygskor
Vad sover du i? - Trosor
Kläder du har på dig? - Juicy couture mjukisbyxor, vit tshirt
Favoritårstid? - Sommar sommar sommar
Favoritmat och dryck? - Allt med potatis, smaksatt bubbelvatten
Hur svarar du i telefonen hemma? - Aaaa och så mitt namn
Hur svarar du i mobilen? - Aaa hallå
Sov du ensam inatt? - Nej med boyfriend
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Sooov fast sov jävligt dåligt vet jag
Vad var det senaste någon sa till dig? Okej puss älskar dig
Druckit idag? - Bara kaffe
Vad är det för väder hos dig nu? - I dono inte vart ute på länge
Godaste glassmaken ? - Ben n jerrys cookie dough eller half baked, MY GOD 
Drömmer du mardrömmar? - Nej, isåfall drömmar som går runt runt runt som inte är läskiga som mardrömmar men sjukt jobbiga ändå. Inatt drömde jag som kändes som typ 5 timmar att jag pressade apelsiner
Favoritklädsel? - Mjukisbyxor, hatar att behöva hålla in magen i tighta plagg
Favorit godis? - Choklad i alla dess former
Hur många kuddar sover du med?  En men ligger oftast på boyfriend också så två hehe
Längtar du mest efter just nu? - Min 18 årsdag och studenten
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - Apelsin(skal)
Saknar du någon just nu? - Ja boyfriend!
Vill du ha barn? - Ja jo det vill jag någon dag
Längtar du till din nästa födelsedag? - SÅ IN I HELVETE!!!
Är du blyg? - Nej mer inte blyg än blyg, men ibland kanske
Tycker du att du har fin dialekt? - Småländska är inte fint
Tycker du om fester? - Ja om folket är trevligt annars inte
Tycker du att du är snygg? - Ibland, när jag är superfixad 
Har du använt någon hårprodukt idag? - Nej inte duschat
Vad har du för planer till helgen? - Jobba 20 timmar
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? -  18, man får dricka men inte köpa?
Nån bra film? - MÅNGA! Snygga skådespelare är ett måste för en bra film, men gillar alla marvel (TRANSFORMERS) och lättsmälta filmer med ungdomar och festande typ
Vem får en kram? - Den som vill ha en, jag skulle vilja ha en
Vem får en puss? - Min boyfriend
Sprit, cider, vin eller öl? - Öl om man äter chips till, gott som fan, annars cider, vin - BLÄ, sprit - spårar ur
Hund, råtta eller katt? - Hund, men gillar boyfriends katt hon är sjukt fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0