today fredag

Är glaaad nu för har lämnat in projektarbetet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Så jävla skönt att inte behöva tänka mer på den skiten ÅH! Och så är det så himla fint väder och PÅSKLOV :) Idag har jag gått runt på stan i flera timmar så lite har jag rört mig, MEN åt en chokladboll :( Men det var värt det för god var den och jag kompenserade i alla fall med att röra på mig hela dagen för har jobbat också.

Mat idag:
Gröt (150)
Chokladboll (250)
Sallad (250)
Mini mer (20)

Och ska äta gröt ikväll (250)

Totalt: 920

MEN har som sagt gått väldigt mycket så det får vara okej.



PLANERING FÖR IMORN:
Gröt innan jobbet (250)
Sallad på jobbet (250)
Godispåse sura flaskor (300)

Totalt: 800 kcal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0