sämst flickvän

Jag är världens sämsta flickvän jag kommer alltid på mig själv med att sitta o fantisera om andra killar. T ex var jag på stan med min pojkvän och hans kompisar och gud en av dom är så himla FIN! Han har sjuka ögonen och perfekt ansikte, dessutom är han mycket äldre än oss andra och så mogen och GAAAAH. Plus att han är min kompis ex. Likadant var det i helgen när jag var på fest + SOV över hos några killar utan boyfriend. Det kunde gått hur illa som helst med en som var där för han var verkligen också speciell och fick mig att skratta hela tiden, men aa som tur var så var min kusin där och hon får mig alltid att tänka straight även i onyktert tillstånd. Sämsta flickvännen verkligen tänk om han visste detta om mig :( Är det för att jag inte älskar boyfriend tillräckligt eller är jag så egotrippad att jag behöver bekräftelse hela tiden från någon annan?

Fixade i alla fall så jag inte jobbar imorn vilket jag är SÅ JÄVLA GLAD FÖR :D:D:D Så nu ska jag bara plugga på två matteprov jag har imorn sen är det fit for fight för valborgs firande :)


Kommentarer
Postat av: Dulce

Om du följde min blogg innan, vill jag bara säga att jag är tillbaka nu! Och denna gången är jag hårdare än innan! Nu faaan ska fettet ryka och vi ska äntligen bli snygga!

<3<3<3

2009-04-30 @ 16:18:06
URL: http://fetochpatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0