längesen

Oj oj längesen nu men har inte haft en sekund över :( Jag dör på skolan, allvarligt. Jag är så stressad så det finns inte och bryr mig inte om mina betyg alls längre bara det är över snart! Men det är det ju det vet jag men hinner inte ens njuta av allt roligt som händer för att hundra tusen andra miljoner saker snurrar i mitt huvud. Festade i helgen + jobbade och var bakis så jag kan ju säga att det blev en hel del kalorier. GUD! Jag bara äter när det bara är drygt två veckor till vi åker!! Det här kan inte fortsätta och det ska inte fortsätta. NYTTIG mat och lite motion ska jag syssla med som lite grädde på moset. 43 dagar kvar till studenten!

Idag:
Äta nyttig frukost
Hålla presentation i skolan
Ha körlektion

Plugga matte logaritmer
Äta middag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0