dag 3

Dag 3 vikt 51.5 kg (igår alltså)
Frukost: inget
Lunch: Pitabröd och kebab typ (ÄCKLIGT) 400
Middag: En kaka och mini mer (300)

Övrigt: 1½ kaka, en hel fet baguette, en apelsin (1000)

Totalt: 1700 kcal (vet inte om det stämmer ett skit men helt klart för mkt i alla fall)

SÅ JÄVLA KASS :( Fattar inte hur jag kunde äta så mkt är så arg på mig själv :(:(:(:( Bara en sak är bra och det var att det var framför mamma för hon är orolig att jag inte äter så där fick hon i alla fall se. Känner mig så jävla uppblåst IGEN. Och idag ska jag jobba hela dagen så var tvungen att äta en macka till frukost. Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit också :(:(:( Plus att det är så härligt väder och jag måste vara inne HELA helgen. Im so happy..... NOT! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0