dag 2

Fyfan så jag har mått idag har spytt så in i helvete. Hatar att spy äckligaste som finns ju har inte gjort det sen jag var liten och så får jag nån jäla kräksjuka nu :( Skulle haft körlektion, jobbat och festat men allt åt helvete med det också. Är så svag orkar knappt skriva detta. Aja har inte spytt på några timmar nu så hoppas att jag mår bättre imorn i alla fall.

Dag 2 vikt 51.5 kg (fast då hade jag spytt upp hela magen typ)
Har bara ätit nu ikväll när jag mått bättre, resten kom upp så fort jag svalde så det skriver jag inte här
Ett äpple (70)
Yoggi (100)
Äppeljuice (150)
En halv macka (70)

Totalt: 390 kcal

Det kändes som om jag blev sjuk för att jag sovit så dåligt på senaste tiden men också ätit dåligt. Ska försöka äta nyttigare hädan efter men ändå under 800 kcal då.


Kommentarer
Postat av: Alexis

Idag blir bättre det är bara att fortsätta kämpa! Nu spyr ju inte jag, men om du håller dig till nyttiga saker så borde du ju inte vilja spy eller? Stay strong!

2009-04-22 @ 08:59:48
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0