dag 1

3 veckors hårt jäkla slit nu för att hinna ikapp med allt i skolan och gå ner så mycket som jag vill. Det kommer ju vara värt det sen! Har även en halv lön att spendera på bara sommarkläder och skor nu om någon vecka och jag tänker inte gå runt i dom som ett fetto NEJ. Matdagbok i 3 veckor nu, VARJE dag och alltid räkna kalorier. Allt under 800 är bra och det borde jag klara också. SKA klara det!!!

Dag 1 vikt: 52.5 kg
Frukost: Gröt (150)
Lunch: Gröt (250)
Middag: Gröt (150)

Det kallar jag fantasi haha!

Totalt: 550 kcal


Planering för imorn:
Gröt till frukost
Lämna kamera och grejer i skolan
Körlektion
Göra arbeten/sova
Jobba och äta en sallad
50 dagars fest (50 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!!!) men ska inte äta något där och är inte 18 så jag får inte dricka som alla andra vilket för en gångs skull känns skönt



Min absoluta favorit thinspo bild. Fin va :)


Kommentarer
Postat av: Alexis

svar: Hahaha vad sjukt! Hur fan somnar man så bra till svettiga män som slår varandra blodiga?!



Lycka till!

2009-04-21 @ 08:44:40
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0