ätit mycket jao

Good god vad jag har ätit idag :( Inte alls bra för har inte ens varit sugen och ändå har jag proppat i mig massa skit.

-Två och en halv fralla med pålägg 500
-Yoggi 150
-Godis 150
-En stor milkshake 500
-Pastasallad 100
-3 kakor 500

1900!!!!!

My god kommer lätt ha gått upp till imorn och då är det valborg :( Fetismage på valborg kul kul. Plus massor med kalorier till!! Synd att jag aldrig har ångest när jag ätit utan bara gör det gång på gång på gång utan att känna mig dålig ens. Fan skärpning.



Kommentarer
Postat av: Dulce

Om du följde min blogg innan, vill jag bara säga att jag är tillbaka nu! Och denna gången är jag hårdare än innan! Nu faaan ska fettet ryka och vi ska äntligen bli snygga!

<3<3<3

2009-04-30 @ 16:18:52
URL: http://fetochpatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0